torsdag 13 augusti 2009

Fixat byxan...



Ja jag ångrade mig här och bestämde mig för att fixa byxorna som jag hade bloggat om förut. Nu har jag smalat av dem lite och även fixat så dom är raka. Så nu är dom typ som dom ska. Jag kunde bara inte stå ut med att se dem så misslyckade hela vintern.. även om dottern var nöjd även som de var innan.


Här till höger är de nya!










Jag tar bort det andra inlägget... Så därför ska jag visa här hur dom ser ut längst ner i benen... bilden till vänster







Och så avslutar jag med en bild med hur de såg ut innan jag fixade till det jag inte var nöjd med... Jag vet inte om det syns så jättestor skillnad på bilderna. Men skillnaden i verkligheten är i alla fall stor. Dom blev mycket bättre när jag fixade dem!


Här är den gamla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar